Veelgestelde vragen

Wat wil het zeggen als een product op nabestelling staat?

Wij proberen onze voorraad zo veel mogelijk op peil te houden, maar het kan wel eens gebeuren dat een product niet voorradig is.
Producten die op nabestelling staan kunnen gewoon worden besteld en worden doorgaans binnen 3 werkdagen verstuurd.
Mocht dit om e.o.a. reden niet lukken, dan laten wij dit z.s.m. weten en geven hierbij een verwachte leverdatum aan.
Mocht deze leverdatum niet naar wens zijn, dan heb je uiteraard het recht om de order te annuleren.
Wij storten het volledige orderbedrag dan direct terug op je rekening.

 

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Na het afrekenen van een order versturen wij altijd een bevestigingsmail.
Deze email kan onterecht in de spamfolder terecht zijn gekomen, dus controleer dit even mocht je geen email hebben ontvangen.
Markeer de email vervolgens als ‘geen spam’, zodat vervolgmails over het verloop van je bestelling wél in de inbox terecht komen.